11 grudnia 2024

Konkurs: 18-tka Nocospray w Polsce

Świętujemy 18-tkę Nocospray w Polsce!

W 2025 mija dokładnie 18 lat, odkąd firma Greenpol wprowadziła na polski rynek innowacyjną technologię dezynfekcji Nocotech. Z dumą ogłaszamy, że przez te lata zaufali nam specjaliści z całej Polski, czego dowodem jest 4500 sprzedanych urządzeń Nocospray, które w połączeniu z preparatami Nocolyse na bazie nadtlenku wodoru tworzą zaawansowany system dezynfekcji powierzchni metodą suchej mgły.

Co to za konkurs?

Konkurs fotograficzny, w którym zadaniem jest zrobienie zdjęcia z urządzeniem Nocospray.

Kto organizuje konkurs?

Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska sp. z o.o.

Gdzie jest prowadzony konkurs?

Na stronie www.greenpol.com.pl/blog/konkurs-18-tka-nocospray-w-polsce i na profilu Facebook Organizatora: https://www.facebook.com/GreenpolPolska

Kiedy trwa konkurs?

  • Zgłaszanie zdjęć: 7 lutego 2025 r. - 30 maja 2025 r.
  • Głosowanie: 2 czerwca 2025 r. - 30 czerwca 2025 r.
  • Ogłoszenie wyników: 4 lipca 2025 r.

Kto może wziąć udział?

Pełnoletnia osoba, użytkownik zamgławiacza Nocospray, posiadająca aktywne konto na Facebooku.

Jak się zgłosić?

🟢 Wysłać e-mail na adres: konkurs@greenpol.pl, zawierający:

  • Zdjęcie konkursowe, czyli zdjęcie twoje z Nocosprayem, albo Nocospray w użyciu, im bardziej atrakcyjne zdjęcie tym większa szansa na nagrody (zgodne z regulaminem)
  • Imię i nazwisko i numer telefonu
  • Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych i akceptacji regulaminu:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym imienia, nazwiska i wizerunku, przez Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska sp. z o.o. w celu udziału w konkursie „18-tka z Nocospray”. Oświadczam, że jestem autorem zdjęcia przesłanego w związku z udziałem w konkursie, przysługują mi do niego nieograniczone autorskie prawa majątkowe i udzielam Organizatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na jego wykorzystanie w celach promocyjnych, w tym publikację w mediach społecznościowych oraz materiałach reklamowych. Oświadczam, że zdjęcie nie narusza praw osób trzecich. Wyrażam zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przez Organizatora mojego wizerunku w celach promocyjnych, w tym publikację w mediach społecznościowych oraz materiałach reklamowych. Oświadczam, że akceptuję Regulamin Konkursu.”    

Zasady konkursu:

  1. Zrób zdjęcie z urządzeniem Nocospray (można będzie zrobić je na konferencjach, gdzie będzie udostępniany Nocospray).
  2. Wyślij zdjęcie e-mailem, dodaj swoje dane i zgodę.
  3. Zdjęcia będą opublikowane na Facebooku Organizatora.
  4. Użytkownicy Facebooka będą głosować za pomocą reakcji "Lubię to!".
  5. Komisja konkursowa wybierze również najciekawsze zdjęcie.

Nagrody:

  • I Miejsce: Odkurzacz Miele Scout RX3 Runner + wskazanie placówki medycznej, która dostanie Nocospray Ladybird
  • II Miejsce: Odkurzacz Miele DUOFLEX HX1
  • III Miejsce: Karta podarunkowa Douglas o wartości 500 zł
  • IV-VI Miejsce: Karta podarunkowa Douglas o wartości 250 zł
  • Wyróżnienie: Odkurzacz Miele DUOFLEX HX1

Ważne informacje:

  • Nagrody nie można wymienić na pieniądze.
  • Organizator reguluje 10% wartości nagrody na podatek.
  • Zwycięzcy zostaną poinformowani o odbiorze nagrody.

Gdzie znaleźć pełny regulamin?

Poniżej, jest pełen regulamin Konkursu.

Kontakt w razie pytań:

konkurs@greenpol.pl

_________________________________________________________________________

Regulamin Konkursu

„18-tka z Nocospray

[Postanowienia ogólne] 

  1. Niniejszy Regulamin (dalej: „Regulamin”) określa warunki, na jakich odbywa się konkurs „18-tka z Nocospray” (dalej: „Konkurs”).
  2. Organizatorem Konkursu jest Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, adres: ul. Stefana Żeromskiego 10 /4, 65-066 Zielona Góra, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000186392, NIP: 9290100334, REGON: 008045344, kapitał zakładowy 300.000 zł, zwana dalej „Organizatorem”. Organizator odpowiedzialny jest za przeprowadzenie Konkursu i jego prawidłowy przebieg. Z Organizatorem można skontaktować się pod adresem e-mail: konkurs@greenpol.pl.
  3. Konkurs prowadzony jest na profilu Organizatora w serwisie Facebook pod adresem https://www.facebook.com/GreenpolPolska.
  4. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Facebook ani nie jest z nim związany.

 

  1. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Fundatorem nagród w konkursie jest Organizator.

[Czas trwania Konkursu]

    1. Konkurs rozpoczyna się 7 lutego 2025 r. i trwa do 30 czerwca 2025 r., przy czym:
  • Etap I, obejmujący nadsyłanie zgłoszeń konkursowych, trwa od 7 lutego 2025 r. do 30 maja 2025 r.,
  • Etap II, obejmujący głosowanie, trwa od 2 czerwca 2025 r. do 30 czerwca 2025 r.
    1. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 4 lipca 2025 r. poprzez zamieszczenie informacji na profilu Organizatora w serwisie Facebook pod adresem https://www.facebook.com/GreenpolPolska a także na stronie internetowej Organizatora https://www.greenpol.com.pl/.

[Uczestnicy konkursu i zgłoszenie uczestnictwa w Konkursie]

  1. Udział w Konkursie może wziąć pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca użytkownikiem zamgławiacza do dezynfekcji pomieszczeń Nocospray oraz posiadająca aktywne konto w serwisie  Facebook, która:
  • zgłosi swój udział w Konkursie zgodnie z ust. 3 – 4 poniżej,
  • zapozna się z Regulaminem i zaakceptuje go,
  • wyrazi zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych w celu udziału w Konkursie.
  1. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora. Pracownikiem Organizatora w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona przez Organizatora na podstawie umowy o pracę, jak i osoba współpracująca z Organizatorem na podstawie umowy cywilnoprawnej, a także członkowie najbliższej rodziny (małżonkowie, wstępni, zstępni oraz rodzeństwo) wyżej wymienionych osób.
  2. Uczestnicy Konkursu mogą zgłosić swój udział w Konkursie przez cały czas trwania Etapu I Konkursu, o którym mowa w pkt II ust. 1 pkt 1 Regulaminu, poprzez przesłanie na adres e-mail: konkurs@greenpol.pl wiadomości zawierającej:
    • Zadanie konkursowe, o którym mowa w pkt IV ust. 1 i 2 Regulaminu,
    • imię i nazwisko Uczestnika, adres e-mail i numer telefonu do kontaktu,
    • oświadczenie następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym imienia, nazwiska i wizerunku, przez Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska sp. z o.o. w celu udziału w konkursie „18-tka z Nocospray”. Oświadczam, że jestem autorem zdjęcia przesłanego w związku z udziałem w konkursie, przysługują mi do niego nieograniczone autorskie prawa majątkowe i udzielam Organizatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na jego wykorzystanie w celach promocyjnych, w tym publikację w mediach społecznościowych oraz materiałach reklamowych. Oświadczam, że zdjęcie nie narusza praw osób trzecich. Wyrażam zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przez Organizatora mojego wizerunku w celach promocyjnych, w tym publikację w mediach społecznościowych oraz materiałach reklamowych. Oświadczam, że akceptuję Regulamin Konkursu.”

  1. Uczestnik może zgłosić w Konkursie tylko jedno zdjęcie jako Zadanie konkursowe.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem serwisu Facebook, w szczególności Uczestników, którzy:
  • zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na portalu Facebook (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej),
  • podejmują działania z wykorzystaniem profilu utworzonego niezgodnie z zasadami Facebooka,
  • podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Facebooka profili osób trzecich lub tworzą fikcyjne profile w serwisie Facebook,
  • ingerują w mechanizm działania Konkursu,
  • zamieszczają treści naruszające prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie, dobra osobiste lub naruszają prawo do prywatności osób trzecich.

[Zasady konkursu i nagrody]

  1. Zadanie konkursowe polega na wykonaniu przez Uczestnika zdjęcia przedstawiającego Uczestnika z urządzeniem Nocospray, w szczególności zdjęcie może przedstawiać Uczestnika aktywnie wykorzystującego urządzenie Nocospray. Organizator przewiduje udostępnianie urządzenia Nocospray podczas licznych konferencji, gdzie będzie możliwość zrobienia zdjęcia na ściance Greenpol.
  2. Zdjęcie zgłoszone jako Zadanie konkursowe musi spełniać następujące wymagania:
    • przedstawiać Uczestnika oraz urządzenie Nocospray,
    • mieć format JPEG lub PNG,
    • nie naruszać praw osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych i prawa do ochrony prywatności i autorskich praw majątkowych, jak również nie naruszać przepisów prawa oraz zasad serwisu Facebook,
    • nie zawierać treści obraźliwych, dyskryminujących, powszechnie uważanych za wulgarne lub naruszających zasady współżycia społecznego.
  3. Organizator opublikuje zdjęcia zgłoszone zgodnie z Regulaminem jako Zadania konkursowe na swoim profilu w serwisie Facebook (https://www.facebook.com/GreenpolPolska) 2 czerwca 2025 r.
  4. Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad Konkursem sprawować będzie 3 osobowa Komisja Konkursowa składająca się z członków wybranych przez Organizatora.
  5. W czasie trwania Etapu II Konkursu, o którym mowa w pkt II ust. 1 pkt 2 Regulaminu, użytkownicy serwisu Facebook mogą głosować na opublikowane Zadania konkursowe poprzez dodanie aprobujących reakcji za pomocą funkcji Serwisu „Lubię to!”.
  6. Zwycięzcy Konkursu zostaną wyłonieni na podstawie liczby pozytywnych reakcji użytkowników serwisu Facebook pod postami zawierającymi Zadania konkursowe. W przypadku uzyskania takiej samej ilości pozytywnych reakcji Organizator zastrzega prawo do podjęcia decyzji o zwycięzcy na podstawie głosowania przez członków Komisji Konkursowej.
  7. Nagrody w Konkursie zdobędzie 6 (sześć) postów zawierających Zadania konkursowe, które uzyska największą liczbę pozytywnych reakcji, zajmując miejsca od I do VI w kolejności od największej do najmniejszej liczby pozytywnych reakcji.
  8. Niezależnie od wyłonienia Zwycięzców zgodnie z ust. 6 i 7 powyżej, Komisja Konkursowa wyłoni wedle własnego uznania Uczestnika, którego Zadanie konkursowe będzie w ocenie Komisji najciekawsze, kreatywne i pokazujące znajomość urządzenia Nocospray, przyznając Wyróżnienie. W dalszej części Regulaminu Uczestnicy wyłonieni zgodnie z ust. 6-8 są łącznie zwani Zwycięzcami.
  9. Zwycięzcom wyłonionym zgodnie z ust. 6-8 powyżej zostaną przyznane następujące Nagrody:
    • za zajęcie I Miejsca (największa liczba pozytywnych reakcji):
      1. odkurzacz Miele Scout RX3 Runner Brąz Pearlfinish o wartości 3.499 zł,
      2. prawo do wskazania placówki ochrony zdrowia, na rzecz której Organizator przekaże darowiznę rzeczową w postaci urządzenia do zamgławiania Nocospray Ladybird,
    • za zajęcie II Miejsca: odkurzacz Miele DUOFLEX HX1 o wartości 1.439,10 zł,
    • za zajęcie III Miejsca – karta upominkowa Douglas o wartości 500 zł, do zrealizowania w perfumeriach marki Douglas zgodnie z regulaminem Douglas Polska sp. z o.o.,
    • za zajęcie Miejsc od IV do VI – karta upominkowa Douglas o wartości 250 zł, do zrealizowania w perfumeriach marki Douglas zgodnie z regulaminem Douglas Polska sp. z o.o.,
    • za uzyskanie Wyróżnienia - odkurzacz Miele DUOFLEX HX1 o wartości 1.439,10 zł.
  10. Nagrody nie podlegają wymianie na inną nagrodę i nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
  11. Dane uczestników, będących Zwycięzcami Konkursu, zostaną opublikowane przez Organizatora w formie posta na profilu Organizatora w serwisie Facebook, w dniu określonym w pkt II ust. 2 Regulaminu, na co Uczestnik wyraża zgodę w chwili przystąpienia do Konkursu.
  12. Do wartości Nagrody zostanie dodana dodatkowa kwota w wysokości odpowiadającej 11,11% wartości brutto nagrody (w zaokrągleniu do pełnej kwoty), stanowiąca integralną część nagrody w Konkursie. Kwota ta zostaje potrącona przez Organizatora w momencie wydania Nagrody i podlega odprowadzeniu do właściwego urzędu skarbowego na poczet należnego od Nagrody w konkursie 10% zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, którego płatnikiem jest Organizator. Oznacza to, że powyższa kwota nie jest wypłacana Zwycięzcy. Uczestnik, biorąc udział w Konkursie, wyraża zgodę na potrącenie przez Organizatora dodatkowej nagrody pieniężnej, o której mowa w niniejszym ust. 11, na poczet pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie.
  13. Organizator skontaktuje się ze Zwycięzcami Konkursu w celu przekazania informacji na temat warunków odbioru Nagrody. Warunkiem wydania Nagrody jest wskazanie przez zwycięzcę prawidłowego i aktualnego adresu do wysyłki w terminie 3 dni od ogłoszenia wyników Konkursu.
  14. Nagrody zostaną przesłane na adres zwycięzcy wskazany Organizatorowi nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od otrzymania od Zwycięzcy danych umożliwiających przekazanie Nagrody. Organizator ponosi koszty przesyłki Nagrody.
  15. Nagrody nieodebrane przepadają i przechodzą na własność Organizatora.
  16. Zwycięzca może zrzec się prawa do Nagrody, a wówczas nie podlega ona wydaniu w Konkursie. Zwycięzca nie może przenieść prawa do Nagrody na osobę trzecią.
  17. Organizator przekaże darowiznę, o której mowa w ust. 9 pkt 1 lit. b powyżej na rzecz placówki ochrony zdrowia wskazanej przez Zwycięzcę, który zajmie w Konkursie I Miejsce (tj. na rzecz beneficjenta), zgodnie z odrębną umową zawartą z beneficjentem. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania beneficjentowi darowizny z przyczyn niezależnych od Organizatora. W przypadku braku możliwości przekazania beneficjentowi darowizny z przyczyn, które nie leżą po stronie Organizatora, a możliwe jest dokonanie darowizny na rzecz innej placówki ochrony zdrowia, Organizator wedle własnego wyboru dokona darowizny na rzecz takiego podmiotu zamiast na rzecz beneficjenta wskazanego przez Zwycięzcę.

[Prawa autorskie]

    1. Dokonując Zgłoszenia Konkursowego Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej licencji na korzystanie przez Organizatora ze zdjęcia będącego Zadaniem konkursowym, na następujących polach eksploatacji: zapisywanie, utrwalanie w pamięci komputera, utrwalanie na przenośnych nośnikach pamięci, rozpowszechnianie w sieci Internet, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych.
    2. Z chwilą wydania nagrody Zwycięzcy Organizator nabywa autorskie prawa majątkowe do nagrodzonego Zadania konkursowego oraz prawa do rozpowszechniania jego opracowań, bez ograniczeń terytorialnych i czasowych, na następujących polach eksploatacji: utrwalanie, w tym utrwalanie na nośnikach informatycznych, zwielokrotnianie dowolną techniką, wprowadzanie egzemplarzy do obrotu, wprowadzanie do pamięci komputera, rozpowszechnianie w sieci Internet lub innych sieciach komputerowych lub teleinformatycznych, publiczne wykonywanie lub odtwarzanie, nadawanie, publiczne wyświetlanie, tworzenie i rozpowszechnianie utworów zależnych, modyfikowanie, w tym m.in. prawo do korekty, dokonywania przeróbek, zmian i adaptacji całości oraz jego pojedynczych fragmentów, używanie we wszystkich formach reklamy.
    3. Zwycięzcy nie przysługuje wynagrodzenie z tytułu przeniesienia autorskich praw majątkowych do nagrodzonego Zadania konkursowego. Otrzymana w Konkursie Nagroda wyczerpuje w całości roszczenia finansowe Zwycięzcy z powyższego tytułu.

[Dane osobowe Uczestników Konkursu]

  1. Administratorem danych osobowych Uczestnika przekazanych w związku z udziałem w Konkursie jest Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, adres: ul. Stefana Żeromskiego 10 /4, 65-066 Zielona Góra, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000186392, NIP: 9290100334, REGON: 008045344. Z Administratorem danych osobowych można się skontaktować pod adresem e-mail: biuro@greenpol.pl
  2. Dane osobowe Uczestnika są przetwarzane przez Administratora w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
    • w celu związanym z organizacją i przebiegiem Konkursu – w zakresie i celu zgodnym ze zgodą wyrażoną przez Uczestnika, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
    • w celu niezbędnym do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, jeśli przetwarzanie nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą, np. w celu obsługi reklamacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    • w celu niezbędnym do realizacji obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa, np. w celu odprowadzenia podatku jako jego płatnik - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  3. Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi realizację wskazanych w ust. 2 celów.
  4. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty działające na zlecenie Organizatora, w szczególności dostarczające rozwiązania informatyczne – wówczas zawarta jest z nimi umowa chroniąca bezpieczeństwo danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych Zwycięzców mogą być podmioty świadczące usługi kurierskie, zaangażowane do wysyłki Nagród.
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnika przez Administratora, Uczestnik ma:
    • prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Uczestnika w związku z jego szczególną sytuacją,
    • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem,
    • prawo do wniesienia skargi na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Uczestnika – jeśli Uczestnik uzna, że Administrator robi to niezgodnie z prawem – do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Uczestnik może skorzystać z uprawnień, o których mowa w ust. 5 pkt a-c, poprzez przesłanie stosownego wniosku w formie pisemnej na adres siedziby Administratora lub na adres e -mail wskazany w ust. 1 powyżej.
  7. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez czas niezbędny dla realizacji celów, w związku z którymi zostały pozyskane:
    1. organizacja i przebieg Konkursu: dane uczestników będą przetwarzane do czasu zakończenia i rozstrzygnięcia Konkursu oraz przez okres wygaśnięcia ewentualnych roszczeń Uczestników,
    2. dane Zwycięzców będą przetwarzane do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń Zwycięzcy oraz dla celów sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa,
    3. inne dane uzyskane na podstawie zgody wyrażonej przez uczestnika: do czasu cofnięcia zgody,
    4. rozpoznanie reklamacji: przez okres wygaśnięcia ewentualnych roszczeń osoby zgłaszającej reklamację.
  8. Dane osobowe Uczestnika nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołującej skutki prawne lub w podobny sposób wpływającej na Uczestnika.
  9. Dane osobowe Uczestnika nie będą przekazywane do państw trzecich, znajdujących się poza obszarem EOG.

[Reklamacje]

  1. Reklamacje związane z przeprowadzeniem Konkursu należy zgłaszać pisemnie na adres Organizatora wskazany w pkt I ust. 2 w ciągu 14 dni od ogłoszenia wyników Konkursu.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko albo nazwę zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres e-mail oraz telefon kontaktowy, a także dokładny opis przyczyny i okoliczności stanowiących podstawę do zgłoszenia reklamacji oraz dokładne żądanie określonego zachowania się Organizatora.
  3. Organizator rozpatruje reklamację, a następnie o jej wynikach informuje osobę zgłaszającą reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji.

[Postanowienia końcowe]

  1. Regulamin stanowi jedyny wiążący dokument regulujący zasady przeprowadzenia Konkursu. Wszelkie inne materiały informacyjne, w tym reklamowe i marketingowe, mają jedynie charakter pomocniczy i nie mogą stanowić podstawy roszczeń.
  2. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  3. Regulamin jest dostępny na profilu Organizatora w serwisie Facebook pod adresem https://www.facebook.com/GreenpolPolska.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w czasie trwania Konkursu pod warunkiem, że zmiany nie będą miały wpływu na prawa już nabyte przez Uczestników Konkursu. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu będą publikowane na profilu Organizatora w serwisie Facebook pod adresem https://www.facebook.com/GreenpolPolska.
  5. Niniejszy Regulamin oraz jego ewentualne zmiany wchodzą w życie z chwilą jego zamieszczenia na profilu Organizatora w serwisie Facebook pod adresem https://www.facebook.com/GreenpolPolska.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hubert Przybylski
Prezes